INTÉZMÉNYI JÓ GYAKORLATOK
- Táblajáték bevezetése matematika tagozaton felmenő jelleggel.
- WOWW (Work on what works) megoldásfókuszú kommunikáció bevezetése felmenő jelleggel.
- KIP (Komplex Instrukciós Program – státuszkezelő és kooperatív munkamódszer 2-12. évfolyamon)
- Holland testvériskolai kapcsolat.
- Saját összeállítású nyelvi segédkönyv alkalmazása a gimnáziumban.
- Nyelvvizsga előkészítő.
- Nyelvvizsgát szerzett diákjaink száma folyamatosan nő.
- ECDL előkészítő.
- Robotika szakkör.
- Legjobb osztályközösség díj kiosztása minden tanévben.
- „Krétaforgató díj” kiosztása a gimnáziumi diákok által legjobbnak tartott tanár számára minden évben.
- „Táblakoptató díj” kiosztása a felső tagozatos diákok által legjobbnak tartott pedagógusnak.
- Humán, reál, közösségi munka éves ösztöndíjak.
- Legjobb tanuló/sportoló díj.
- Idegen nyelv bevezetése 7. évfolyamtól
- Heti tanár-diák foci meccsek.
- Heti tanár-diák asztalitenisz mérkőzések.
- Kortárs korrepetálás.
- Az OKM- mérési eredményeink fejlődő tendenciát mutatnak.
- Továbbtanulási mutatóink fejlődő tendenciát mutatnak évek óta.
- Bővülő diákklub élet.
- A diákok felelőssé tételének tudatos alkalmazása.
- Állandóan fejlődő infrastruktúra.
- Állandóan fejlődő informatikai eszközpark.
- A tanári kar tanulószervezetként tekint önmagára.
- Konzultatív, észrevételekre és kezdeményezésekre nyitott vezetőség.
- Erős hitélet.
- Tanulói elégedettségi kérdőív (5-12. évfolyamokon).
Kapcsolat
AKTUÁLIS
- A 18. MatekGuru Csapatverseny döntője 5. évfolyam
- Vivicitta 2023 – Futás a Bátrakért
- Országos Diákfilm fesztivál
- Országos francia civilizációs verseny
- MatekGuru Döntő
- Sikeres nyelvvizsga
- 7. Outrigger Sárkányhajó Magyar bajnokság
- Te és a természettudományok- mesés történetek
- Nyári angol tanfolyam diákoknak
- Budapesti fizikaverseny